Friday, April 2, 2010

APRIL FOOL!!!!!

saper tahu sejarah disebalik APRIL FOOL??? ada setengah orang mengaitkanya dengan zaman dulu (masa nabi kita)..katanya masa inilah kaum islam dipermainkan oleh kaum jahiliah. ada setengah plak kata sbb...em macam2 lah...

then bangun je pagi2 aku telah bertekad bahawa hari ni aku kena berjaga2 supaya tidak dipermainkan oleh kawan2 ku atau keluargaku sendiri...dari pagi sampailah tengahari...alhamdulillah aku tak terkena untuk tahun ini. masuk je petang..kira nak balik dah ni...tetiba???????? tepat jam 5.45 pm.....

"mas, jom kita naik atas. tengok tv1...abang akak call,dy kata tiang KLCC jatuh..now semua ada kat situ..cepat2..."
maka aku pun tersu melarikan diri sambil tangan cepat mendail nombor telefon hubbyku...
tanya punya tanya last2 lakiku kata...mana ada!!! awak ni kena tipu ni..kalau betul dah tentu saya bgtau awak dulu...

last2 ari bersuara..
"hhhhhhhhhaaa...jangan2 kena APRIL FOOL!!!!"
OMG!!! macam mana aku langsung x teringat dan terfikir....alih2 mulut nie pun terkeluarlah macam2 ayat yang x sedap didengar...!!!

MANGKUK PUNYA ORANG!!!!!

No comments: