Thursday, June 24, 2010

~ Air Asia ~

Korang pernah masuk x dekat office Air Asia??? X pernahkan...*berlagak*!! Sebenarnya saya pun tak pernah sebab saya bukan staff Air Asia. Tapi memandangkan Division aku buat lawatan apalagi....jangan ditolak. Xcited sebab pertama aku sendiri x pernah sampai kat LCCT dan lagi satu tentulah nak tengok bagaimana company ni boleh mendapat pelbagai anugerah..so sedikit banyak dapatlah dijadikan contoh dan teladan unutk company aku supaya menjadi salah satu pengangkutan awam yang terbaik.

Mula-mula memang sangat tak percaya...tempat kerja dyorang xdelah se'gah' namanya...mesti korang sendiri bosankan setiap hari nak kena pakai baju formal, 8 jam kat ofis dan bermacam0macam lagi. Tp yang pasti dekat sana memang luarbiasa...boleh kata kat sana penggunaan kertas xde langsung. Meja jangan cakaplah,semuanya kita boleh nampak sebab rendah jer. Lagi satu yang paling best walaupun korang ada pangkat besar mana pun x guna bilik..semua bercampur dan kalau pisah pun hanya meja je yang memisahkan dyorang ni. Yang paling sempoi meja Tony...aku tabik sangat2 tempat dy, simple tapi kemas dan menyenangkan.!!

akhirnya sampai di LCCT

antara koleksi

nilah tempat TONY
simplekan???

suatu hari nanti aku nak naik benda ni... :'(

Ok..sekarang kita tengok plak tempat training dyorang..~steward/stewardess/pilot/co-pilot
Ala tempat ni korang tahu..pernah masuk tv dalam citer "AWAN DANIA". Tapi sayang sikit sebab masa kitaorang sampai ni dah petang dan semua orang dah balik.

lukisan tepi dinding menghiasi

masa ni bakal FA tengah training

grooming room

uniform FA

tempat training

simulator
~ x dapat masuk pun ~

nilah dy bakal-bakal FA

No comments: